Dato og tid er 23/11/2020 23:15

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Liste over danske kendissers fødder 
Forfatter besked
Elite Medlem
Elite Medlem

Køn: Mand
Alder: 25
Partnerstatus: Single
Indlæg Liste over danske kendissers fødder
I denne tråd kan man skrive alt hvad man har af info omkring de danske kendissers fødder. Det kan være alt lige fra hvor der findes billeder og videoer af deres fødder, til kommentarer de selv, eller andre, har sagt omkring deres fødder. I må meget gerne tilføje et link eller en kildehenvisning hvis I har det.

Eks.
Mascha Vang viser sin fod frem i P5000 - radio i røvhøjde i tv.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=yk0_Jat3gZc (gå frem til 4:17)

De fleste herinde er nok bekendt med siden wikifeet.com. Det er jo et slaraffenland for os fodfetichister der elsker at se kendissers fødder. Hjemmesiden har vokset sig enorm de sidste par år og har billeder af kendisser fra hele verden, inklusiv Danmark! Jeg besluttede mig så for at undersøge hvor mange danske kendisser jeg kunne finde derinde og lave en liste med navnene på dem. Og der var en hel del flere end jeg umiddelbart havde troet... I alt fandt jeg nemlig 30 danske kvinder! Hvilket i hvert fald kom bag på mig!
Naturligvis vil jeg dele navnene med jer andre herinde så I selv kan tjekke dem ud. Og I kan jo bare skrive hvis I har kendskab til andre danske kvinder derinde...

Danske kendisser på wikifeet:
Amalie Szigethy, Andrea Elisabeth Rudolph, Andrea Vagn Jensen, Anna David, Anne Gadegaard, Anne Glad, Anne Lindfjeld, Anne Sofie Espersen, Birgitte Hjort Sørensen, Camilla Jacobsen, Camilla Martin, Camilla Miehe-Renard, Caroline Wozniacki, Cecilie Frøkjær, Cecilie Hother, Cecilie Stenspil, Cecilie Thomsen, Christiane Schaumburg-Müller, Claudia Rex, Connie Nielsen, Ditte Hansen, Ellen Hillingsø, Eva Harlou, Fallulah, Gitte Hænning, Helle Fagralid, Helle Thorning Schmidt, Iben Hjejle, Ibi Støving, Ida Corr, Ida Maria Østergaard, Jeanette Ottesen Gray, Joan Ørting, Julie R Ølgaard, Julie Zangenberg, Karen Helene Hjorth, Katrine Bille, Kira Eggers, Laura Christensen, Karen Marie Ørsted (MØ), Katja Kean, Laura Drasbæk, Lene Maria Christensen, Lene Nystrøm, Lina Rafn, Line Baun Danielsen, Lisa Lents, Lisbeth Østergaard, Lotte Friis, Louise Wolff, Mascha Vang, Medina, Mette Gregersen, Mette Lindberg, Mette Walsted Vestergaard, Mia Lyhne, Mie Moltke, Nanna Øland Fabricius (Oh Land), Neel Rønholt, Pernille Rosendahl, Pernille Teisbæk, Pernille Vallentin, Rikke Gøransson, Rikke Hørlykke, Sara Hjort Ditlevsen, Sarah Louise Christiansen, Saseline Sørensen, Sidse Babett Knudsen, Sidse (Carla) Mickelborg, Signe Lindkvist, Signe Molde, Simone Egeriis, Sisse Fisker, Sofie Gråbøl, Sofie Lassen-Kahlke, Sofie Linde Lauridsen, Stine Kronborg, Susanne Bier, Sys Bjerre, Tina Kjær, Tina Lund, Tina Maria Hansen.

Opdatering: Jeg har tilføjet 20 flere navne til listen
Yderligere 20 navne
Og yderligere 12 navne nu

26/01/2010 15:05
Pro Medlem
Pro Medlem
Brugeravatar

Alder: 18
Indlæg Re: Danske Celebrities Fod Liste
Interessant..
Hvis nogen er helt vilde med Iben Hjelje fra bl.a. Klovn og Langt fra Las Vegas, så bør i nok se den danske komedie-serie "Langt fra Las Vegas". Den kender i sikkert godt?
Der er gode close-up optagelser af Iben's lækre fødder :P .. Iverfald de sidste sæsoner. Fx. i det sidste ausnit, der kysser Casper Christensen Iben's tæer, da hun dominere ham og trækker ham bagefter i soveværelset.. ;)
Afsnittet "dvd aftener" ( mener jeg det hedder ) er der gode optagelser af hendes fodsåler og tæer. ^^

6/06/2010 22:59
Prøv at tjekke TV2 morgentv en morgen hvor Ida Wohlert er vært. Hun er, efter min mening, super sexet og går i sko som sætter min fantasi i højeste gear allerede fra morgenstunden.

26/08/2010 17:04
Nyt medlem
Nyt medlem

Alder: 52
Bopæl: København
Hej,

Jeg har nogle billeder af kendte danske kvinder på mit site danfeet.wordpress.com

Har du et billede du mener skal med, så send det endelig til mig på danfeet@forum.dk

Mvh Kim

14/11/2011 15:32
Elite Medlem
Elite Medlem

Alder: 25
Her er et klip med Amalie Szigethy fra hendes program "Amalies Verden". I klippet sidder hun i en sofa sammen med sin kæreste Peter. Hun har lagt benene op på hans skød og man kan se hendes bare fødder. Derudover bliver der undervejs også vist klips fra et nøgenløb, hvis det skulle have en interesse :)

http://www.youtube.com/watch?v=OIh8bCV4 ... grec_index

14/11/2011 19:24
Medlem
Medlem

Alder: 29
Bopæl: Fyn
Hej Alle

Fandt lige dette billede af Helle Thorning Schmidt's fødder...

Er der andre som har flere?

MikeTramp

Vedhæftede filer:
res_3292.jpg
res_3292.jpg [ 380.73 KiB | Vist 17759 gange ]
30/08/2012 09:18
Medlem
Medlem

Alder: 35